Hírek
2020. Március 26. 14:14, csütörtök |
Helyi
Forrás: Dombóvár Város Önkormányzata
Dombóvár Város Önkormányzatának ügyfélfogadási tájékoztatója
Lakossági felhívás
Tájékoztató a koronavírussal és ügyfélfogadással kapcsolatban Dombóváron
AZ ÖN EGÉSZSÉGÉNEK MEGÓVÁSA ÉRDEKÉBEN KÉRJÜK, INTÉZZE ÖNKORMÁNYZATI ÜGYEIT OTTHONRÓL!
2020. március 11. napján a kormány az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki. A vírus leginkább cseppfertőzéssel terjed: köhögéssel, tüsszentéssel, kilégzéssel kerül a környezetbe, majd a közelben tartózkodó másik emberre. Fertőzött felületek és tárgyak megérintésével a vírus a kézre kerülhet, az arc, a száj, az orr érintésével bejuthat a szervezetbe.
Kérjük, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekében, elsősorban az infokommunikációs (internet, telefon) eszközöket szíveskedjék igénybe venni és lehetőség szerint kerülje a személyes megjelentést és ügyintézést!
ADÓHATÓSÁGI ÜGYINTÉZÉS
Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretne, elsősorban használja:
Elektronikus Önkormányzati Portált (E-önkormányzat portál)
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Honlapunkat
http://www.dombovar.hu/Onkormanyzat/Ugyintezesi-kalauz/Adohatosagi-ugyek
Az E-önkormányzat portál ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.
Az E-önkormányzat portálra nem kell regisztrálnia. Első látogatáskor, a BEJELENTKEZÉS gomb megnyomásával, KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használhatja a portál szolgáltatásait.
Amennyiben bejelentkezés nélkül szeretne ügyet intézni, VÁLASSZON ÖNKORMÁNYZATOT! Bejelentkezés nélkül megnyithatja, kitöltheti és elmentheti az űrlapot, de a beküldés nem lehetséges. Az űrlapot ebben az esetben az adocsoport@dombovar.hu email címre kell megküldeni.
Az egyes funkciók használatáról a „Tájékoztató a portálról” menüben részletes leírás olvasható.
Az adók megfizetésére átutalással is van lehetőség. Ez esetben kérjen információt és segítséget telefonon munkatársainktól!
Ha információt szeretne, hívhatja a következő telefonszámunk egyikét:
+36-74-564-58, +36-74-564-529, +36-74-564-546 és munkaidőben kollégáink készéggel állnak az Ön rendelkezésére!
Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett. E-mail cím: adocsoport@dombovar.hu
Ha Ön nem elektronikus ügyintézésre kötelezett és valamilyen űrlapot, nyomtatvány, csekket szeretne papír alapon megkapni, úgy javasoljuk, hogy ezt is személyes jelenlét nélkül kérjék, említett honlapokról letöltve, telefonon vagy email-en! Szükség esetén a kérést sima postai küldeményben teljesítjük Önnek.
SZOCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS
Szociális ügyintézés esetén a személyes megjelenés előtt és helyett kérjük, érdeklődjön ügyintéző munkatársainknál hétfő, szerda és csütörtök napokon munkaidőben a
+36-74-564-549, +36-74-564-558 telefonszám egyikén!
ANYAKÖNYVI ÜGYINTÉZÉS
Anyakönyvi ügyekben a személyes megjelenés előtt és helyett kérjük, érdeklődjön ügyintéző munkatársainknál hétfő, szerda és csütörtök napokon munkaidőben a
+36-74-564-564 telefonszámon!
IGAZGATÁSI ÜGYINTÉZÉS
Igazgatási ügyekben személyes megjelenés előtt és helyett kérjük, érdeklődjön ügyintéző munkatársunknál az fibolya@dombovar.hu e-mai címen vagy hétfő, szerda és csütörtökön munkaidőben a +36 -74-564-503 telefonszámon!
HAGYATÉKI ÜGYINTÉZÉS
Hagyatékkal kapcsolatos ügyekben a személyes megjelenés előtt és helyett kérjük, érdeklődjön ügyintéző munkatásunknál hétfő és szerda napokon munkaidőben a +36-74-564-564 telefonszámon!
Munkatársaink a kialakult helyzetre való tekintettel személyesen csökkentett létszámban, rövidített ügyfélfogadási időben csak a nagyon sürgős és a feltétlen személyes jelenlétet igénylő ügyekben tudnak rendelkezésükre állni:
Ügyfélfogadási idő és hely:
Dombóvár, Bezerédj utca 14. sz. alatti épület
Hétfő: 8.00 órától 12.00 óráig
Szerda: 8.00 órától 12.00 óráig
Csütörtök: 8.00 órától 12.00 óráig
Felhívjuk figyelmüket, hogy az elektronikusan ügyindítás, e-fizetés nem csupán az ügyfelek számára jelent biztonságos ügyintézési lehetőséget, de az ügyintézők számára is biztosíthatja majd az otthoni munkavégzés lehetőségét.
Előre is köszönjük szíves megértésüket!
Dombóvár, 2020. március 18.
Dombóvár Város Önkormányzatának Hatósági irodája
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 21. 10:55, csütörtök | Helyi
A Szivárvány Óvoda madár- és méhecskebarát konyhakertje bekerült a legszebbek közé
A Dombóvári Szivárvány Óvoda madár- és méhecskebarát konyhakertje idén bekerült a „A legszebb konyhakertek – Magyarország legszebb konyhakertjei” verseny legszebb 20 kertje közé, és országos díjra jelölték.
2024. November 19. 08:20, kedd | Helyi
A dombóvári rendőrök vasúti közlekedés biztonságáért végzett munkáját ismerték el
A két szervezet együttműködésének keretében a napokban a MÁV Területi Vasútbiztonság munkatársai Szabó Szilvia és Tóth Zoltán részére jutalmat adtak át a vasútbiztonság érdekében végzett munkájuk elismeréseként.
2024. November 18. 13:56, hétfő | Helyi
Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Közel 8 tonnányi sajátmárkás élelmiszer adomány érkezett Tolna vármegyébe.
2024. November 18. 10:03, hétfő | Helyi
Jótékonysági akciót szervezett a Dombóvári Nyugdíjasok Érdekvédelmi Egyesülete
Dombóvári Nyugdíjasok Érdekvédelmi Egyesülete hirdetett akciót tagjai között, jótékonysági céllal.