Hírek
2017. November 16. 17:19, csütörtök | Belföld
Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki az Extreme Digital Zrt.-re, mert az tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2015-ös Black Friday kampányában
2017. Március 10. 13:55, péntek | Belföld
Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács
Több csatorna is túl hangosan sugárzott reklámot, ezért bírságolt a médiatanács.
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód
Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.
2016. November 21. 11:35, hétfő | Belföld
Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV
Több mint hárommilliárd forintos költségvetési csalással gyanúsít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-Dunántúli Bűnügyi Igazgatósága egy elkövetői kört,
2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
2016. Március 05. 13:27, szombat | Belföld
Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács
Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
2016. Január 23. 06:00, szombat | Bulvár
George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.
2015. November 23. 07:38, hétfő | Bulvár
Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán
A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám
2015. Október 17. 05:00, szombat | Belföld
Túl hangos reklámok és elmaradt korhatárkarikák miatti büntet a médiatanács
Túl hangos tévéreklámok és elmaradt korhatárkarikák miatti szankciókról döntött a médiatanács
2012. Május 25. 07:05, péntek | Belföld
A barkácsáruházak terjesztik a legtöbb reklámújságot
A piacon immár kilenc éve működő és folyamatosan bővülő GfK Leaflet Monitor a kereskedők számára biztosít a hatékony tervezéshez és elemzéshez szükséges naprakész adatokat.
2012. Május 03. 07:25, csütörtök | Bulvár
Temetőben pózol a magyar szupermodell
A legismertebb magyar szupermodell, Mihalik Enikő pózolt már pőrén motoron, állatokkal, tengerparton, hóban, sőt egy parfümreklámban elcsábította Monica Bellucci férjét, Vincent Casselt is.
2012. Április 26. 14:23, csütörtök | Bulvár
Heidi Klum meztelenre vetkőzött
Korábban az Allure magazin kapta lencsevégre anyaszült meztelenül, most az Astor kampányához kínálta fel a bájait a szupermodell.
2012. Április 13. 14:23, péntek | Bulvár
Ijesztően eltorzult Janet Jackson alakja
Egy fogyókúrás programot próbál reklámozni Janet Jackson, a hatás azonban kétséges, ugyanis a sztár alakja egészen furcsa.