Hírek
2011. Július 28. 07:25, csütörtök |
Belföld
Forrás: OrientPress
Ezért nőnek az élelmiszerárak?
Növelni kell a tápértéket, összetevőket jelző feliratok betűit az élelmiszerek csomagolásán. Az újracsomagolást megkövetelő rendelet miatti pluszköltséget valószínűleg majd a vevők fizetik meg – írja a mindennapi.hu.
Aligha volt meglepő az élelmiszer-feldolgozóknak az a nemrég született rendelet, ami a korábbiaknál nagyobb betűméretet és határozott kontrasztot követel az előre csomagolt termékek jelölésében. Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetségénél (ÉFOSZ) érdeklődésünkre elmondták: eddig is előírás volt az olvasható feliratok kötelezettsége az élelmiszerek címkéin, tehát az ellenőrző hatóságoknak eddig is volt jogi lehetőségük a nehezen olvasható címkék szankcionálására, sőt, az Európai Élelmiszeripari Szövetség már évekkel ezelőtt kidolgozott egy ajánlást a jól látható feliratok elkészítéséhez – olvasható a portálon, ahol a cikk teljes terjedelmében is elérhető.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink